[b][i]Hvad er dit navn?: Alex Brown
Hvor gammel er du?: 16 år
Hvordan er du som person?: Flink, Hjælpsom men kan også godt være hård i det ;)
Hvorfor ville du være med i staff?[Min 75 ord]: Fordi jeg har erfaring er flink og er Seriøs når det er og er altid klar til og hjælpe og jeg vil gerne være staff grundet jeg syntes der er mange hackers og dupers det vil jeg gerne lave om på og jeg har bil gerne hjælpe med og få Arma 3 RP på rettespor igen og få lavet op på det der[/i][/b]
[b][i]Hvorfor skal vi ansætte dig frem for andre?: Jeg har skills og en del er faring inden for staff
Har du nogen erfaringer inde for support eller staff?: Ja meget staff og meget suport
Din underskrift: Alex Brown[/i][/b]
Hvad er dit navn?: Alex Brown
Hvor gammel er du?: 16 år
Hvordan er du som person?: Flink, Hjælpsom men kan også godt være hård i det ;)
Hvorfor ville du være med i staff?[Min 75 ord]: Fordi jeg har erfaring er flink og er Seriøs når det er og er altid klar til og hjælpe og jeg vil gerne være staff grundet jeg syntes der er mange hackers og dupers det vil jeg gerne lave om på og jeg har bil gerne hjælpe med og få Arma 3 RP på rettespor igen og få lavet op på det der
Hvorfor skal vi ansætte dig frem for andre?: Jeg har skills og en del er faring inden for staff
Har du nogen erfaringer inde for support eller staff?: Ja meget staff og meget suport
Din underskrift: Alex Brown