[b][i]Hvad er dit ingame navn?: Alex El Caprio
Hvor gammel er du?: 14
Skriv lidt om dig selv irl?: Jeg er en frisk ung gut som der bruger alt for lang tid foran computeren. Jeg har også et fritidsjob som omdeler og det bruger jeg meget af tiden på :). Jeg syntes ikke at det er det sjoveste men når det endelig er man får løn er det jo fint nok :). Jeg går i 7.B på en skole lidt ude for Esbjerg. Min Familie består af Mor, Far, Søster, Bror og mig :).[/i][/b]
[b][i]Hvorfor ville du gerne være en del af Politiet? [Min 75 ord]: Jeg vil gerne være en del af politiet fordi jeg har set hvordan de arbejder. Jeg syntes det er en unik måde ment som godt. Fordi de nemmelig for delt rollerne ud så det ikke bare er 20 normale betjente men også specialstyrker og det hele. Jeg syntes at i kører jeres korps godt, både fordi at i plejer at bruge munden mere end i bruger jeres tjeneste våben. Jeg kender en masse fra politiet så derfor vil vi kunne få en masse godt sammenarbejde, både med dem jeg kender og dem jeg ikke kender ;)
Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]: i skal ansætte mig fordi jeg har en masse erfaringer som betjent både på danske og engelske servere. Jeg har prøvet lidt forskelligt som både normal Ordens Betjent og specialstyrke. Jeg kan lide dem begge på hver deres måde. f.eks Sert er mega fedt hvis man nu er god til at rykke ind og ''Sikre'' bygninger og det er jeg meget imponeret over. Jeg har dog kun været det engang hvor det var rimeligt useriøst men her inde ser det mega godt og seriøst ud. Jeg vil være en aktiv betjent og vil altid være der hvis i får brug for det. Både når der er 10+ på eller 2-3. Så når jeg får en besked om noget gør jeg det. Så det håber jeg, at i vil tage til jer.
Hvad kan du bringe til Politiet?: Jeg kan bringe en frisk ung gut som er klar på hvad som helst. Som jeg siger har jeg lidt erfaringer hist op pist. Jeg er f.eks god til alle de praktiske ting f.eks at snakke med folk, få et godt overblik over situationer, og også til at skyde men det er jo selvfølgelig ikke det man foretrækker. Jeg ved der er et par stykker inde i politiet der ved hvad jeg kan. Har lige været med i FBI sammen med en masse her inde fra så de kan jo måske også fortælle hvad jeg egenligt dur til.[/i][/b]
[list]
[*][b][i]Har du nogen erfaringer inde for Politiet?: [/i][/b]
[*][b][i]La Coya ''VicepolitiKommisær''[/i][/b]
[*][b][i]Vertexcommunity '' Corporal''[/i][/b]
[*][b][i]2H2K ''Deputy Cheif''[/i][/b]
[*][b][i]GITS ''SAS''[/i][/b]
[/list]
[b][i]Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: Yep
Din underskrift: Alex El Caprio[/i][/b]
Hvad er dit ingame navn?: Alex El Caprio
Hvor gammel er du?: 14
Skriv lidt om dig selv irl?: Jeg er en frisk ung gut som der bruger alt for lang tid foran computeren. Jeg har også et fritidsjob som omdeler og det bruger jeg meget af tiden på :). Jeg syntes ikke at det er det sjoveste men når det endelig er man får løn er det jo fint nok :). Jeg går i 7.B på en skole lidt ude for Esbjerg. Min Familie består af Mor, Far, Søster, Bror og mig :).Hvorfor ville du gerne være en del af Politiet? [Min 75 ord]: Jeg vil gerne være en del af politiet fordi jeg har set hvordan de arbejder. Jeg syntes det er en unik måde ment som godt. Fordi de nemmelig for delt rollerne ud så det ikke bare er 20 normale betjente men også specialstyrker og det hele. Jeg syntes at i kører jeres korps godt, både fordi at i plejer at bruge munden mere end i bruger jeres tjeneste våben. Jeg kender en masse fra politiet så derfor vil vi kunne få en masse godt sammenarbejde, både med dem jeg kender og dem jeg ikke kender ;)
Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]: i skal ansætte mig fordi jeg har en masse erfaringer som betjent både på danske og engelske servere. Jeg har prøvet lidt forskelligt som både normal Ordens Betjent og specialstyrke. Jeg kan lide dem begge på hver deres måde. f.eks Sert er mega fedt hvis man nu er god til at rykke ind og ''Sikre'' bygninger og det er jeg meget imponeret over. Jeg har dog kun været det engang hvor det var rimeligt useriøst men her inde ser det mega godt og seriøst ud. Jeg vil være en aktiv betjent og vil altid være der hvis i får brug for det. Både når der er 10+ på eller 2-3. Så når jeg får en besked om noget gør jeg det. Så det håber jeg, at i vil tage til jer.
Hvad kan du bringe til Politiet?: Jeg kan bringe en frisk ung gut som er klar på hvad som helst. Som jeg siger har jeg lidt erfaringer hist op pist. Jeg er f.eks god til alle de praktiske ting f.eks at snakke med folk, få et godt overblik over situationer, og også til at skyde men det er jo selvfølgelig ikke det man foretrækker. Jeg ved der er et par stykker inde i politiet der ved hvad jeg kan. Har lige været med i FBI sammen med en masse her inde fra så de kan jo måske også fortælle hvad jeg egenligt dur til.
- Har du nogen erfaringer inde for Politiet?:
- La Coya ''VicepolitiKommisær''
- Vertexcommunity '' Corporal''
- 2H2K ''Deputy Cheif''
- GITS ''SAS''
Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: Yep
Din underskrift: Alex El Caprio