[size=120][b][i]Hvad er dit ingame navn?: Rasmus King
Hvor gammel er du?:13 men snart 14
Skriv lidt om dig selv irl?: Jeg er en dreng på 13 år jeg har fødselsdag maj og er altid glad jeg køre motocross I min fritid og spiller lidt fodbold med min lille bror
Hvorfor ville du gerne være en del af Politiet? [Min 75 ord]:[/i][/b][/size][b]Fordi jeg synes det er et spændende og udfordrende job. Man skal have en masse ting for at være med til at støtte politiet på den rigtige måde. De ting vil jeg mene jeg har. Holde hovedet koldt. Være tålmodig. Være samarbejdsvillig. Jamen så også bare fordi det er skide sjovt. Der er hele tiden noget man skal tage højde for, det kan jeg godt lide, så også fordi at det er jo hamrende sjovt at nappe dem der tror at de hersker over byen osv. Men nogle af de helt afgørende elementer synes jeg er at jeg har de helt rette ambitioner for at komme med og gerne vil være en del af. Så også bare fordi jeg kan tilbyde en helt masse[/b]
[size=120][b][i]Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]:[/i][/b][/size][b]i Skal ansætte mig fordi at jeg har vært i politi meget og elsker at være sammen med andre mennesker og fordi at jeg elsker og lave noget fed rp også er jeg god til at hjælpe folk. og jeg kan godt finde ud af skyde og kører bil og hører efter andre mennesker brude dem som er over med mig eller under mig. også kan jeg godt finde ud af tag ting roligt og Jeg har Erfaring inden for politiet så jeg er kvalificeret mere end andre fordi jeg at prøvet at være i forskelligt politiarbejde.Jeg har også erfaring med at være rolig så jeg kan få de civile til at slappe af i nogen situationer hvor der er brug for det kan også være forhandler da jeg har[/b]
[size=120][b][i]Hvad kan du bringe til Politiet?:[/i][/b][/size][b]jeg kan få de civile til at slappe af i nogen situationer hvor der er brug for det [/b]
[size=120][b][i]Har du nogen erfaringer inde for Politiet?: JA
Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: ja
Din underskrift: Rasmus King[/i][/b][/size]
Hvad er dit ingame navn?: Rasmus King
Hvor gammel er du?:13 men snart 14
Skriv lidt om dig selv irl?: Jeg er en dreng på 13 år jeg har fødselsdag maj og er altid glad jeg køre motocross I min fritid og spiller lidt fodbold med min lille bror
Hvorfor ville du gerne være en del af Politiet? [Min 75 ord]:Fordi jeg synes det er et spændende og udfordrende job. Man skal have en masse ting for at være med til at støtte politiet på den rigtige måde. De ting vil jeg mene jeg har. Holde hovedet koldt. Være tålmodig. Være samarbejdsvillig. Jamen så også bare fordi det er skide sjovt. Der er hele tiden noget man skal tage højde for, det kan jeg godt lide, så også fordi at det er jo hamrende sjovt at nappe dem der tror at de hersker over byen osv. Men nogle af de helt afgørende elementer synes jeg er at jeg har de helt rette ambitioner for at komme med og gerne vil være en del af. Så også bare fordi jeg kan tilbyde en helt masse
Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]:i Skal ansætte mig fordi at jeg har vært i politi meget og elsker at være sammen med andre mennesker og fordi at jeg elsker og lave noget fed rp også er jeg god til at hjælpe folk. og jeg kan godt finde ud af skyde og kører bil og hører efter andre mennesker brude dem som er over med mig eller under mig. også kan jeg godt finde ud af tag ting roligt og Jeg har Erfaring inden for politiet så jeg er kvalificeret mere end andre fordi jeg at prøvet at være i forskelligt politiarbejde.Jeg har også erfaring med at være rolig så jeg kan få de civile til at slappe af i nogen situationer hvor der er brug for det kan også være forhandler da jeg har
Hvad kan du bringe til Politiet?:jeg kan få de civile til at slappe af i nogen situationer hvor der er brug for det
Har du nogen erfaringer inde for Politiet?: JA
Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: ja
Din underskrift: Rasmus King