NatoxGaming

Sebastian Ravn - Falck ansøning

60 views
Hvad er dit ingame navn?: Sebastian Ravn

Hvor gammel er du?:13

Skriv lidt om dig selv irl?:jeg er en stille og rolig dreng der nyder at spille rp men elsker specialt at spille som falck

Hvorfor ville du gerne være en del af Falck? [Min 50 ord]:
[color=black]fordi jeg gerne ville have at folk har det godt at de ikke skal være bange for at de besvimer og der ikke kommer hjælp[/color] og de har et sundheds system de kan stole på og at de ved at vi kommer efter dem når de kalder på os fra falck.Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]:[color=black]Fordi at jeg har erfaring inde fra rolepaly-studios hvor jeg lige pt er akut læge og kan stå til og skal i ledesen så jeg tror jeg har nok erfaring da jeg har været det i ca 200 timer. Jeg tror ikke rigtig i finder der har så mange timer som medic.[/color]Hvad kan du bringe til Falck?:en masse erfaring

Har du nogen erfaringer inde for Falck?:ja jeg er lige pt akutlæge hos roleplay-studios

Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: ja det er jeg indforstået med

Din underskrift: Sebatian Ravn

-ON HOLD-

Kan du beskrive lidt nærmere, hvad for nogen erfaringer du kan tilbyde. (Foreksmpel, du er god til at klare dig under pressede situationer.

jeg er ekstrem god under pres det er et af mine ekspertise områder i falck/EMS min resbons tid er rigtig god og jeg er en god psykolg

ACCEPTERET

Kom på teamspeak og få dit interview.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HUgyCeazveo9sJInBHczh6znvWwOnabDHosPmZzVepY/edit#gid=0

Reply