[b][i]Hvad er dit ingame navn?: Sebastian Ravn[/i][/b]
[b][i]Hvor gammel er du?:13
Skriv lidt om dig selv irl?:jeg er en stille og rolig dreng der nyder at spille rp men elsker specialt at spille som falck
Hvorfor ville du gerne være en del af Falck? [Min 50 ord]:[/i][/b][color=black]fordi jeg gerne ville have at folk har det godt at de ikke skal være bange for at de besvimer og der ikke kommer hjælp[/color] og de har et sundheds system de kan stole på og at de ved at vi kommer efter dem når de kalder på os fra falck.[b][i]Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]:[/i][/b][color=black]Fordi at jeg har erfaring inde fra rolepaly-studios hvor jeg lige pt er akut læge og kan stå til og skal i ledesen så jeg tror jeg har nok erfaring da jeg har været det i ca 200 timer. Jeg tror ikke rigtig i finder der har så mange timer som medic.[/color][b][i]Hvad kan du bringe til Falck?:en masse erfaring
Har du nogen erfaringer inde for Falck?:ja jeg er lige pt akutlæge hos roleplay-studios
Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: ja det er jeg indforstået med
Din underskrift: Sebatian Ravn[/i][/b]
Hvad er dit ingame navn?: Sebastian Ravn
Hvor gammel er du?:13
Skriv lidt om dig selv irl?:jeg er en stille og rolig dreng der nyder at spille rp men elsker specialt at spille som falck
Hvorfor ville du gerne være en del af Falck? [Min 50 ord]:[color=black]fordi jeg gerne ville have at folk har det godt at de ikke skal være bange for at de besvimer og der ikke kommer hjælp[/color] og de har et sundheds system de kan stole på og at de ved at vi kommer efter dem når de kalder på os fra falck.Hvorfor skal vi ansætte dig i stedet for en anden? [Min 50 ord]:[color=black]Fordi at jeg har erfaring inde fra rolepaly-studios hvor jeg lige pt er akut læge og kan stå til og skal i ledesen så jeg tror jeg har nok erfaring da jeg har været det i ca 200 timer. Jeg tror ikke rigtig i finder der har så mange timer som medic.[/color]Hvad kan du bringe til Falck?:en masse erfaring
Har du nogen erfaringer inde for Falck?:ja jeg er lige pt akutlæge hos roleplay-studios
Er du indforstået med at du kan blive fyret hvis du ikke følger reglerne?: ja det er jeg indforstået med
Din underskrift: Sebatian Ravn